نوشته شده توسط : یوسفی

 

موزه صدف های دریایی در پوکت تایلند واقع در نزدیکی ساحل راوای یکی از دیدنی های پوکت می باشد که در این نمایشگاه انواع مختلف صدف و خرچنگ های دریایی و هر آنچه که در دریا برای تماشاگران تور تایلند زمستان 94 جالب توجه است نگهداری میشوند.اگر علاقمند به این موجودات و اطلاعاتی در مورد آنها هستید تماشای این موزه را از دست ندهید.در این موزه انواع صدف های دریایی و بیش از 2000 گونه صدف نگهداری می شود.در این موزه تنها اسکلت آهکی صدف پوکت و همچنین  فسیل هایی با قدمت چندساله هم نمایش داده می شود.برای بازدید از این موزه گردشگران تور تایلند می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 19 به این موزه در تور تایلند نوروز 95 مراجعه کنند.

 

موزه صدفهای دریایی در پوکت تایلند

 

 

تپه کائورانگ در پوکت تایلند به عنوان بهترین دیدنی های تایلند محسوب می شود که بر روی این تپه رستوران و مکان هایی برای استراحت مسافران تور تایلند وجود دارد. شما بروی این تپه می توانید قدم بزنید و از بالای تپه شهر پوکت را مناظره کنید .در ضمن اگر فرزندان خود را بردید مواظب باشید چون این تپه ارتفاع زیادی از سطح زمین دارد.در روی تپه کائورانگ ، در شمال شرقی شهر پوکت ،پارکی  قرار گرفته است که از روی آن می توان چشم انداز بسیار خیره کننده ای از شهر و برخی سواحل جزایر را نظاره گر بود. در میان این پارک مجسمه یکی از فرماندهان پوکت در طول سلطنت رامای پنجم تعبیه شده است.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این پارک دیدن کنید.

 

 

 

 

ساحل کاتا در پوکت تایلند یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی در تور تایلند نوروز 95 نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور لحظه آخری تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پوکت تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
هتل رادیسون تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند در کنار منطقه رویال سیتی احداث شده است. فاصله فرودگاه بانکوک با هتل 45 دقیقه می باشد. از مزیت های این هتل دارا بودن ترانسفر برای محله های این شهر می باشد.

امکانات هتل رادیسون بانکوک تایلند :

انبار بار و چمدان، سرویس نگهداری از کودکان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، فروشگاه، باغ، تهویه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، استخر روباز، سونا، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی و...

 

هتل رادیسون تایلند

هتل رادیسون تایلند


هتل 4 ستاره رادیسون تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون تایلند


هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند


تصویری از هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های بانکوک تایلند,هتل های خوب بانکوک تایلند,هتل 4 ستاره بانکوک تایلند,هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند,, ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تپه کائورانگ در پوکت تایلند به عنوان بهترین دیدنی های تایلند محسوب می شود که بر روی این تپه رستوران و مکان هایی برای استراحت مسافران تور تایلند وجود دارد. شما بروی این تپه می توانید قدم بزنید و از بالای تپه شهر پوکت را مناظره کنید .در ضمن اگر فرزندان خود را بردید مواظب باشید چون این تپه ارتفاع زیادی از سطح زمین دارد.در روی تپه کائورانگ ، در شمال شرقی شهر پوکت ،پارکی  قرار گرفته است که از روی آن می توان چشم انداز بسیار خیره کننده ای از شهر و برخی سواحل جزایر را نظاره گر بود. در میان این پارک مجسمه یکی از فرماندهان پوکت در طول سلطنت رامای پنجم تعبیه شده است.در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 دیدار از این تپه را از دست ندهید.

 

یکی دیگر از دیدنی های تایلند ، پارک چالوئم فراکیات در پاتایا می باشد. این پارک در جاده فراتامناک ( Phra Tamnak) در پایین خائو پاتایا (Khao Pattaya) قرار گرفته است که به منظور بزرگداشت شصتمین سالگرد تولد در تاریخ 5 دسامبر 1987 افتتاح گردیده است.انواع گیاه و گل در این پارک موجود می باشد. این پارک همچنین امکاناتی برای تمرین و پیاده روی را نیز فراهم کرده است.این یکی از پارک هایی می باشد که گردشگران زیادی را در تور تایلند 94 به خود جلب کرده است. اگر به این پارک رفتید می توانید باغ گلها را هم دیدن کنید و دیگر نیازی نیست که برای رفتن به باغ گلها هزینه ای پرداخت کنید.این پارک از نظافت خاصی برخوردار می باشد. بیشترین مردم پاتایا صبح ها برای ورزش خود به این پارک می روند و تمرین می کنند.

 

یکی دیگر از دیدنیهای بانکوک که مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری تایلند می باشد،پارک لامپيني بانکوک تایلند است. این پارک فضاي باز بزرگي است که سابقا متعلق به راماي ششم بوده و امروز به پارکي عمومي تبديل شده است. فضای سر سبز این پارک و وجود استراحتگاه برای گردشگران تور تایلند 94 هم چنین امکان قایق سواری و دیگر امکانات موجب شده که این پارک به یکی از مراکز تفریحی بانکوک تبدیل شود. در این پارک دو چرخه سواری در طول روز بین ساعات 10 تا 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در کل پارک وجود دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستورانهای پوکت و تنوع  غذاهای ارائه شده در آنها تجربه خاصی از خوردن و آشامیدن را در انسان بوجود می آورند.رستوران Rengaya پوکت یکی از این رستورانهای شیک و مجلل میباشد که با ارایه ی غذاهای لذیذ لحظات خوبی از سفر را برای گردشگران تور تایلند فراهم خواهد کرد.مسافران با خوردن یک فنجان از Tom Yam Goong (سوپ میگوی تند) و Gaeng Phed Yang (اردک سرخ شده در ادویه کاری قرمز) مزه واقعی غذا را در این رستوران درک میکنند.رستوران Rengaya پوکت،یک رستوران با غذاهای بسیار عالی ژاپنی, غذاهای دریایی و انواع استیک  میباشد.همچنین با کارمندانی بسیار ماهر در تمام زمینه های رستوران داری لحظات خوشی را برای مسافران تور تایلند مهر 94 فراهم میکنند.

رستوران رنگایا دز پوکت

رستوران رنگایا دز پوکت

 

 

رستوران بلوچ یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های هندی در پوکت می باشد که غذای تایلندی و هندی را به مراجعین خود ارائه می کند. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک هندی می باشد.با اینکه این رستوران دکوراسیون خاصی دارد ولی با این حال علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت غذا مهم ترین فاکتور است وحرف اول را می زند.وجود کارکنان تایلندی و غذای هندی در کنار هم یک نکته جالب در این رستوران میباشد. اما مسافرین تور تایلند نباید نگران باشند چون مشکلی در سرویس دهی و ارائه خدمات بوجود نخواهد آمد و به تمام نیازهای مسافرین تور تایلند پاییز 94 در این رستوران توجه می شود.

رستوران بلوچ

 

رستوران بلوچ

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف تایلند, رستوران های تایلند, بهترین رستوران های تایلند , رستوران های ارزان تایلند, رستوران های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

هتل آیبیس پوکت یکی از هتلهای سه ستاره تایلند می باشد ، در موقعیتی مطلوب و در بخش ساحلی شهر پاتونگ قرار گرفته است. این هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و 5 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. و همچنین فاصله اش تا فرودگاه تقریبا 45 دقیقه است. مراکز خرید و رستورانهای زیادی در نزدیکی این هتل قرار دارد . امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه ،و اتومبیل کرایه میباشد . غداهای رستوران هتل، با سلیقه ی مسافر درست می شود. مسافران و میهمانان تور تایلند پاییز 94 در اتاق های مدرن و شیک استراحت کنند و از مراکز خرید اطراف دیدن کنند. فاصله هتل تا ساحل نیز بسیار کم می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان تور تایلند 94 می باشند . نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت شبانه روز در اختیار مسافران و میهمانان عزیز تور تایلند در صورت نیاز قرار می گیرد.

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

 

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند ,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

شهربازی دریم ورلد خارج از شهر واقع شده و به بخش  های دریم ورلد پلازا ، باغ رویایی سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا تقسیم شده است. پلازا در بخش ورودی این شهربازی قرار دارد فروشگاهها و ساختمانهای رنگارنگ با اشکال مختلف را در همه جای آن میتوان دید و خلاصه جایی شبیه به دیزنی لند آمریکاست. باغ رویایی از اماکن گردشگری تور لحظه آخری تایلند علاوه بر طبیعت سرسبز و زیبا ، دریاچه بزرگی نیز دارد. سرزمین خیالی نیز طرح هایی از قصه های جن و پری و سرگرمی های متنوع برای کودکان دارد.شهر بازی دریم ورلد با انواع بازی ها و سرگرمی های بسیار،یکی از مکان های تفریحی دیدنی تور تایلند است که لحظات شادی را برای کودکان فراهم می کند.

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

قایق سواری شهربازی دریم ورلد

 

محوطه شهر یخی شهربازی دریم ورلد

 

 

یکی از تفریح های لذت بخشی که در پاتایا از دیگر جاها ارزان تر است بانجی چامپینگ (Bungy Jump) می باشد. در شهر زیبای پاتایا 2 مجموعه بانجی وجود دارد که خدمات هر 2 به هم شبیه می باشد و تفاوت چندانی با هم ندارد. هردو این مجموعه ها از ایمنی قابل قبولی برخوردار هستند. پرش از ارتفاع ٥٠ متری تجربه ای فراموش نشدنی برای هر کسی است که به دنبال ماجراجویی در تور تایلند مهر 94 می باشد . همچنین منظره ای که سر راه (ازبالای سکو تا سطح آب است ) می بینید بسیار زیبا و رویایی بوده و جالب تر اینکه تماس کوتاهی هم با آب در انتهای مسیر خواهید داشت تا تجربه برخورد با زمین را هم کسب کنید. در ضمن امکان پرش در شب و زیر نور ماه برای گردشگران تور تایلند تعطیلات پاییز 94 وجود دارد و همچنین بعد از پرش برگزاری یک جشن کوچک با همراهان به افتخار زنده بودنتان برگزار میشود .

بانجي چامپينگ تایلند

 

بانجي چامپينگ تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در تایلند , تفریحات تایلند , بهترین تفریحات تایلند , سرگرمی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد